kid rok
Well-Known Member
- Reaction score
- 0
getting back to my mini truckin roots....
Oh hell !!!
I like the engine cage. I need to do something similar on mine.
getting back to my mini truckin roots....
draggbody said:here are my knuckles after machining... i am making my high steer arms double sheer this week also... air bumps ordered and should be here next week...
rock yuppie said:Are you still doing the oven baked hood you had talked about?
rock yuppie said:is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet, is it done yet,
yep, did heaths for him a couple years ago, stupid how simple it is to do and I've never done it to mine laughing1P said:I need to double shear my arms. Simple way to keep the hole's from getting screwed. I like it.
huh???P said:I need to double shear my arms. Simple way to keep the hole's from getting screwed. I like it.